Welkom bij de introductie van Buurtvereniging Dongen west 1&2

Om te beginnen willen wij u van harte welkom heten in Dongen west.

Buurtvereniging Dongen West 1&2 is op 1 maart 1965  opgericht.

Ondanks deze respectabele leeftijd is de vereniging nog steeds springlevend.

Dankzij een actief bestuur en enthousiaste leden gaat de vereniging op weg naar een volgend jubileum.

Het Doel

Het doel van de vereniging is de bewoners van Dongen west 1&2 door middel van activiteiten

en vermaak wat dichter bij elkaar te brengen en eenieder gelegenheid te geven

om contacten te leggen in een gemoedelijke en gezellige sfeer.

De activiteiten

Er worden bijna iedere maand activiteiten georganiseerd, waarbij er rekening wordt gehouden, dat leden in alle leeftijdscategorieën hieraan kunnen deelnemen.

Op deze manier is voor ieder lid van de buurtvereniging de gelegenheid, om een paar keer per jaar, iets in verenigingsverband te ondernemen.

Social media

Wij groeien met de tijd mee en zijn te vinden via de Website en Facebook pagina.

Hier kunt u alle info vinden van de vereniging en natuurlijk onze activiteiten.

De leden ontvangen automatisch een mail met alle informatie voor een aankomende activiteit en mocht je niet over een mailadres beschikken, komen wij gewoon een papieren versie brengen, tenslotte willen we al onze leden op de hoogte houden. Bij deze nodigen wij u uit om eens een kijkje te nemen op deze site’s om een indruk te krijgen van de vereniging.

De Contributie

We proberen de contributie voor de vereniging laag te houden door een jaarlijkse inleg van €16.50,- per huisadres te vragen. De deelname aan de activiteit is vrijblijvend. De kosten worden zoveel mogelijk betaald uit jaarlijkse opbrengsten (b.v. contributie en 2dehandsmarkt) en door de deelnemers zelf.

Het Slotwoord

Wij hopen dat we u met deze introductie een beeld hebben gegeven van wie we zijn en wat we doen. Rest ons niet anders dan u hartelijke te danken dat u de moeite heeft genomen om deze introductie te lezen. Hopelijk hebben we jullie weten te overtuigen om ook een enthousiast lid te worden van deze actieve Buurtvereniging.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Buurtvereniging Dongen West 1&2